۲۰ گام موثر در جهت بهبود پروفایل لینکدین

0

افراد متخصص و حرفه ای، زمان و منابع زیادی را برای ساخت برندهای مخصوص به خود و یادگیری مهارت های لازمه برای برندسازی هرچه بهتر و پربازده تر، اختصاص داده و سرمایه گذاری می کنند. اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چقدر از این مهارت های فراگرفته شده را برای ساختن برندهای شخصی خود به کار می بریم و چقدر این موارد به کار می‌آیند؟ در پی تلاش برای پاسخ به این سوال بسیاری از ما متوجه می‌شویم که هیچ یک از این مهارت‌ها به کار ما نیامده و نمی‌آیند زیرا که ما ساختار اصلی برای برندسازی و بسترها و زمینه‌های مناسب انجام این کار را نمی‌شناسیم.

با وجود این مشکل، ما همچنان به دلیل مشغله کاری زیاد خود از پرداختن به موضوع برندسازی مناسب و درست عقب می‌مانیم و گاهی اوقات ممکن است احساس کنیم که اگر برای بازاریابی و برندسازی خود وقت بگذاریم، عین خودخواهی و خودشیفتگی است. با این حال باید بدانیم که وقتی از برندسازی شخصی غافل می‌شویم، نه تنها خودمان را ارزان فروخته، بلکه از منظر و نگاه یک فروشنده حرفه‌ای، یک فرصت بزرگ را هم از دست می‌دهیم. تأثیر نیروها و کارمندانی که محتوای تولید شده شما را به اشتراک می گذارند بسیار زیاد و قابل توجه است. و موثرترین و کارآمدترین اشتراک‌گذاران مجموعه شما، کسانی هستند که برند شخصی و پروفایل خود را در لینکدین ساخته‌ و به فعالیت در آن می‌پردازند. در ادامه این پست از سوشیالو با بررسی ۲۰ مورد مهم و تأثیرگذار در جهت بهبود پروفایل لینکدین با شما هستیم. پس با ما همراه باشید.

20 گام مهم در جهت بهبود پروفایل لینکدین

پیشنهاد سوشالو

صفحه اصلی پروفایل لینکدین شما پایه و اساس برندسازی شخصی شماست که تیم توسعه دهنده برنامه لینکدین مرتباً ویژگی هایی را به آن اضافه می‌کند تا قابلیت های آن را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی شخصی افزایش داده و راه های متنوع و جدیدی را برای نشان دادن مهارت ها و انگیزه های تان به شما ارائه دهد. اگر اخیراً صفحه نمایه یا پروفایل خود را در لینکدین بررسی نکرده اید، توصیه می‌کنیم که سری به آن بزنید زیرا ممکن است راه های جدیدی برای ایجاد برند شخصی خود و افزایش هرچه بیشتر بازدهی آن بیابید.

در اینجا ۲۰ ویژگی جدید و جالب برای بهبود پروفایل لینکدین وجود دارد که باید آنها را برای سال ۲۰۲۳ بررسی و به روز کنید. نتایج استفاده برخی از این موارد بسیار سریع بروز پیدا کرده و شما را به هدفتان برای برندسازی هرچه بهتر خواهد رساند، اما ظهور و تأثیر نتایج برخی دیگر از آنها ممکن است کمی زمان ببرد ولی همچنان همگی آنها بسیار ارزشمند بوده و باید مورد توجه و استفاده قرار بگیرند تا بتوانید پروفایل شخصی را که شایسته و لایق آن هستید در لینکدین خود به مخاطبان عرضه کنید.

 

۱. عکس پروفایل مناسبی را برای حساب لینکدین خود انتخاب کنید.

عکس پروفایل شما به نوعی کارت ویزیت شما در برنامه لینکدین است که در حقیقت راهی برای معرفی افراد به شما و موجودات بصری حاضر در این برنامه (که ما هستیم) می‌باشد و از همان ابتدا بر روی برداشت های افراد براساس چهره شخص مورد نظر تأثیر دارد. پست های بسیاری در رابطه با نحوه انتخاب عکس نمایه مناسب در لینکدین وجود دارند که به توضیح این مورد بطور کامل پرداخته و می‌توانند شما را بهتر در این زمینه یاری دهند – اما ما در اینجا به چند نکته مهم و جالب برای پروفایل کاری در لینکدین اشاره می‌کنیم:

مطمئن شوید که عکس انتخاب شده جدید بوده و به شما شباهت دارد، آرایش صورت شما حدود ۶۰ درصد از فضای عکس را اشغال می کند (به موقعیت شخص در عکس دقت شده و از عکس های گرفته شده از فواصل دور استفاده نشود)، آنچه را که دوست دارید در محل کار به تن داشته باشید را پوشیده و در چشمان خود برق لبخند و صمیمیت را نشان داده و به عبارتی دیگر با چشمان خود لبخند بزنید!

۲. عکس پس زمینه مناسب برای صفحه پروفایل خود اضافه کنید.

عکس پس زمینه شما دومین عنصر بصری مهم در بالای صفحه پروفایل شما می‌باشد. این عکس،توجه مردم را جلب کرده، زمینه پروفایل شما را تنظیم می کند و کمی بیشتر در مورد آنچه برای شما مهم است و اهمیت دارد نشان می دهد. لازم است بدانید که بیش از هر چیز، این عکس پس‌زمینه مناسب است که به صفحه شما کمک می‌کند تا برجسته‌تر شده و بیشتر دیده شود شود، توجهات را به خود جلب کرده و به یاد ماندنی و مهم واقع شود.

بهبود پروفایل لینکدین
بهبود پروفایل لینکدین

۳. تیتر خود در بخش توضیحات پروفایل را فراتر از توضیح یک عنوان شغلی قرار دهید.

هیچ قانونی یا ضرورتی وجود ندارد که بگوید توضیحات موجود در بالای صفحه پروفایل شما باید فقط راجع به یک عنوان شغلی مرتبط با شما باشد. از کادر تیتر و توضیح پروفایل خود استفاده کنید تا کمی بیشتر در مورد اینکه نقش خود را در جامعه با داشتن چنین شغلی چگونه می بینید، چرا به این حرفه و کار می‌پردازید و چه چیزی باعث می شود که در این کار و حرفه خود احساس اعتبار و ارزش بکنید، بگویید. اگر نمایندگان فروش در شرکت خود دارید که در زمینه فروش اجتماعی فعال هستند، برای الهام گرفتن از آن‌ها، حتماً نگاهی سریع به سرفصل های صفحه نمایه‌اشان بیندازید. مطمئناً خواهید دید که آنها به ارائه توضیحاتی بیش از عناوین شغلی خود در این بخش پرداخته‌اند.

۴. خلاصه زندگی کاری خود را به یک داستان جالب تبدیل کنید.

اولین چیزی که باید در مورد خود و حساب کاربری تان در لینکدین به آن اشاره کنید این است که مطمئن شوید که یک داستان جالب و واقعی برای تعریف کردن و ارائه به مخاطبان دارید! جالب است که علیرغم اهمیت بالای این بخش، بسیاری از افراد هنوز این قسمت را در هنگام ایجاد پروفایل لینکدین خود خالی می گذارند. بخش خلاصه پروفایل لینکدین در واقع شانس شما برای گفتن داستان خودتان است؛ بنابراین از آن فقط برای فهرست کردن مهارت‌ها یا عناوین شغلی که داشته‌اید استفاده نکنید. سعی کنید چرایی اهمیت این مهارت ها و تفاوتی که می توانند برای افرادی که با آنها کار می کنید ایجاد کنند، را به شکلی واضح برجسته و نمایان سازید. از اختصاص زمان برای انجام هرچه بهتر این کار نترسید، پیش نویس های مختلف را امتحان کرده و خلاصه خود را با الهام گرفتن از پروفایل افراد حرفه‌ای که می شناسید تغییر داده و بهینه‌سازی کنید. این شخصی ترین بخش بازاریابی محتوایی شماست و ارزش تلاشی مناسب و امتحان کردن را دارد.

20 گام در جهت بهبود پروفایل لینکدین

۵. اعلان جنگ به استفاده از کلمات رایج و تکراری!

واژه‌های تکراری و رایج یا Buzzwords، در حقیقت صفت هایی هستند که به قدری در سرفصل ها و بخش توضیحات و خلاصه های لینکدین استفاده میگردند که کاملاً بی معنی و مفهوم می شوند. رتبه‌بندی تیم برنامه‌ریزی و تحقیق لینکدین از پرکاربردترین کلمات کلیدی شامل کلمات و عبارات زیر می‌شود: تخصصی، رهبری، متمرکز، استراتژیک، با تجربه، مشتاق، متخصص، خلاق، نوآورانه و مستند و ثبت شده. منظور ما در اینجا این نیست که شما نمی‌توانید خودتان را با بکارگیری این صفات بیان کرده و وصف نمایید یا اینکه آنها مهم نیستند بلکه منظورمان این است که تنها استفاده از این کلمات مردم را نسبت به ویژگی هایی که دارید آگاه نساخته و متقاعد نمی‌کند زیرا شما باید آنها را هم در کلماتی که خودتان را با استفاده از آن‌ها توصیف می‌کنید و هم در پروفایل حساب کاربری تان و ویژگی‌های مربوط به آن، در معرض نمایش قرار داده و ارائه کنید.

۶. شبکه ارتباطی خود را رشد دهید.

یکی از ساده‌ترین و در عین حال مرتبط‌ترین راه‌ها برای رشد شبکه ارتباطی لینکدین خود، همگام‌سازی پروفایل با دفترچه آدرس ایمیل است. این همگام سازی به لینکدین این امکان را می‌دهد تا افرادی را که می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، در قسمت پیشنهادها به شما پیشنهاد دهد. خیلی جالب است که انجام چنین کار ساده‌ای، چقدر می‌تواند در ظاهر کردن افراد مرتبط و نمایش و پیشنهاد آنها در لینکدین برای ارتباط با شما مؤثر باشد – و هیچ درخواست اتصال مخاطبی در لینکدین بدون اجازه شما ارسال و یا تأیید نمی‌شود و به این ترتیب شما می‌توانید همه اتصالات و مخاطبان احتمالی خود را بررسی کنید. علاوه بر این، عادت کنید تا جلسات و مکالماتی را با تأیید درخواست های اتصال افراد در لینکدین استفاده و اجرا کنید – این حرکت یک راه عالی برای زنده و پویا نگه داشتن شبکه ارتباطی شما و به روز نگه داشتن حساب کاربری لینکدین تان است.

شبکه ارتباطی در لینکدین
شبکه ارتباطی در لینکدین

۷. مهارت های مرتبط خود با حرفه کاری و علاقه تان را فهرست کنید.

این یکی از سریع‌ترین راه‌های دستیابی به دستاوردها و بردهای سریع در لینکدین است. در فهرست مهارت‌ها جستجو کرده و آن‌هایی را که به شما مرتبط هستند شناسایی و انتخاب کنید. انجام این کار به اثبات توضیحات ارائه شده توسط شما در بخش عنوان و خلاصه حساب لینکدین تان کمک کرده و بستری را برای دیگران فراهم می کند تا شما را تأیید و تحسین کنند. با این حال، کلید دستیابی به این برد سریع و نتیجه پربازده، انجام کارها و انتخاب‌های مرتبط با حرفه کاری شما است. ایجاد فهرست بلندبالایی از مهارت‌هایی که واقعاً در رابطه با شخصیت شما و کاری که انجام می‌دهید، مهم نبوده و موضوعی فرعی هستند، می‌توانند باعث رقم خوردن و شروع احساس ناکارآمدی ابتدا برای خودتان و سپس برای دیگران شود. هر از چند گاهی برای مرتب کردن و سازماندهی لیست مهارت های خود وقت بگذارید.

۸. خدمات و پشتیبانی هایی را که ارائه می دهید برجسته سازید.

خدمات یک ویژگی و بخش جدید در برنامه لینکدین است که به مشاوران، افراد دارای مشاغل آزاد و کسانی که برای مشاغل کوچکتر کار می کنند، کمک می کند تا طیف کاربردی و وسیعی از خدماتی را که ارائه می دهند به نمایش بگذارند. پر کردن بخش خدمات پروفایل تان در لینکدین می تواند احتمال دیده شدن شما را در نتایج جستجو افزایش دهد.

۹. محبت و حمایت و عشق تأیید شدن را گسترش دهید.

تأییدیه ها و حمایت‌های سایر افراد و اعضا مهارت های شما را ثابت کرده و اعتبار و ارزش شما را افزایش می دهد. حال سوال این است که چگونه در لینکدین مورد تأیید و اعتبار و حمایت واقع شوید؟ برای شروع، ابتدا از شبکه ارتباطی و مخاطبان خود شروع کنید و افرادی را که احساس می کنید واقعاً مستحق تأیید و حمایت شما هستند را شناسایی نمایید و به حمایت از آنها بپردازید. انجام این کار اغلب به عنوان یک محرکی بوده که باعث می‌شود تا افراد جواب حمایت و محبت شما را هرچه تمام تر و بهتر بدهند. از ارسال پیام‌های مودبانه و درخواست تأیید از مخاطبان خود در لینکدین برای چندین مهارت کلیدی خود نترسید. همچنین به یاد داشته باشید که ارتباط با افراد دارای تخصص و مهارت مشابه با شما و کسب تأیید و حمایت از آنها مهم است زیرا باید بتوانید مرتبط بودن را در پروفایل لینکدین خود نمایش دهید. با افرادی ارتباط برقرار کنید و به تعامل بپردازید که واقعاً برای تأیید آنها ارزش قائل بوده و حمایت‌هایشان برای شما مهم هستند.

20 گام در جهت بهبود پروفایل لینکدین

۱۰. اثر Recommendation بر روی بهبود پروفایل لینکدین:

هنگامی که شروع به دریافت Recommendation می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که بعضی از آن‌ها تأثیر و تأکید موجود بر روی پروفایل لینکدین شما را به گونه ای تغییر می دهند که نشان دهنده شخصیت اصلی شما و حرفه کاریتان نیست. به عنوان مثال، ممکن است حوزه اصلی تخصص و حرفه شما بازاریابی محتوا باشد، اما افرادی که با شما در رویدادها مشارکت داشته و کار کرده‌اند و صرفاً حوزه تخصص آنها بازاریابی محتوا نیست، حمایت کنندگان اصلی و مشتاق پروفایل لینکدین شما باشند. در هنگام مدیریت لیست تأییدیه های خود با استفاده از ویژگی های ویرایش لینکدین در بخش مهارت های پروفایل خود فعالانه و آگاهانه عمل کنید. شما می توانید انتخاب کنید که کدام مهارت را نشان داده و کدام یک را پنهان کنید.

۱۱. یک ارزیابی از مهارت‌هایتان انجام دهید.

ارزیابی مهارت ها از طریق یک آزمون آنلاین صورت می‌گیرد که به شما این امکان را می دهد تا سطح مهارت های خود را نشان داده و گواهی مهارت های تأیید شده در این آزمون را در پروفایل خود در معرض نمایش بگذارید. داده‌ها نشان می‌دهد که نامزدهایی که گواهی را از مهارت‌های تأیید شده خود دارند، شانس آن‌ها برای استخدام شدن در نقش‌هایی که برای آنها درخواست کرده یا می‌کنند حدود ۳۰ درصد افزایش می‌یابد و نشان دادن گواهی‌ها و مدارکی که توانایی‌های شما و مهارت‌هایتان را اثبات و تأیید می‌کند به طور کلی به بهبود برند شخصی شما و همینطور تقویت آن می‌انجامد. نمایش نتایج ارزیابی مهارت‌های شما در پروفایل لینکدین تان کاملاً داوطلبانه و اختیاری است و می‌توانید قبل از نمایش این نتایج و موفقیت آمیز بودن آن‌ها، هر چند وقت یکبار که دوست دارید، مجدداً در این آزمون‌های ارزیابی شرکت کنید.

۱۲. توصیه های افراد مختلفی را که با آنها کار کرده‌اید درخواست کنید.

تأییدیه ها به افرادی که پروفایل شما را مشاهده می کنند، درکی سریع و بصری از آن مهارت‌هایی که شما برایشان مورد ارزش و اعتبار واقع شده‌اید و در آن‌ها حرفه‌ای به حساب می‌آیید، می دهند و توصیه های افرادی که با آن‌ها کار کرده‌اید، همه چیز را یک قدم به نفع شما جلوتر می برند و شانس شما را برای استخدام شدن افزایش می‌دهند. این توصیه‌نامه ها گواهینامه هایی شخصی بوده که برای نشان دادن تجربه کار با شما توسط افراد مختلف نوشته شده اند. یک منوی کشویی کاربردی در بخش توصیه‌ها در صفحه پروفایل لینکدین شما وجود دارد که دسترسی به مخاطبان خاص و مورد نظرتان و درخواست ارسال توصیه‌هایی را از آن‌ها برای شما آسان می‌کند. اندکی وقت گذاشته و به این موضوع فکر کنید که دریافت توصیه چه کسی برای شما ارزش و تأثیر زیادی داشته و شانس شما را برای دیده شدن و استخدام افزایش می‌دهد سپس با توجه به نیازتان درخواست خود را شخصی سازی کرده و ارسال نمایید. این کار ارزش تلاش و امتحان کردن را دارد.

۱۳. اشتیاق فراوان خود را برای یادگیری به نمایش بگذارید.

هنگامی که دوره آموزشی را در لینکدین تکمیل کرده و به پایان می‌رسانید، این فرصت را خواهید داشت که گواهی اتمام دوره خود را به پروفایل لینکدین تان اضافه کنید. برای انجام این کار شما باید از بخش تاریخچه یادگیری حساب کاربری خود در قسمت LinkedIn Learning استفاده کنید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل به‌روزرسانی‌هایی را از روند یادگیری خود در این بخش آموزشی لینکدین برای شبکه مخاطبانتان ارسال کنید.

۱۴. رسانه‌ها و ابزار‌های بازاریابی خود برای خدمات و محصولات تان را به اشتراک بگذارید.

ابزارهای بازاریابی که برای کسب و کار خود یا محصولات و خدمات تان استفاده کرده و یا خلق می‌کنید، می تواند در پروفایل شما نیز مورد استفاده قرار گرفته و بخشی جدید و جالب توجه را به آن اضافه کند. به اشتراک گذاری مطالعات موردی، مقالات سفید (مقالات سفید گزارش‌هایی دقیق از یک مشکل و راه‌حل رفع آن هستند) و سایر محتواهای برند به شما کمک می کند تا نشان دهید کسب و کاری که برای آن کار می کنید چگونه کسب و کاری است و به کاربران و مخاطبان تان هم کمک می کند تا بفهمند چه چیزی باعث می شود تا شما برای استخدام شدن در کاری که درخواست کرده‌اید، هرچه خاص تر و ارزشمندتر باشید و به گونه‌ای نشان دهنده اشتیاق و تعهد شما به نوآوری، بکارگیری خلاقیت و پیشرفت در کارتان هم هست.

20 گام در جهت بهبود پروفایل لینکدین

۱۵. برای افکار رهبرانه خود با بیان و به اشتراک گذاری آن‌ها در بخش انتشارات اعتبار و ارزش کسب کنید.

بخش انتشارات یکی از کم استفاده ترین عناصر و بخش‌ها در پروفایل های لینکدین است و این بدان معنی است که وقتی از این ویژگی و بخش برای جلب توجه عموم و مخاطبان به محتواهای افکار رهبرانه و رهبری فکری موجود خود استفاده می کنید، می توانید به شدت از سایرین متمایز شوید. آیا تا به حال در نوشتن یک کتاب الکترونیکی یا مقاله سفید همکاری کرده اید؟ یا پستی در وبلاگ شرکت خود نوشته‌اید؟ بخش انتشارات پروفایل لینکدین، شما را به این دارایی ها پیوند می دهد و به عبارتی پروفایل شما را در دید مخاطبان برجسته تر می‌سازد.

۱۶. محتواهای مرتبط با حرفه و تخصص خود را از بخش فید لینکدین تان با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

داشتن شبکه ای از مخاطبان و اتصالات در لینکدین یک موضوع ساده و مهم است اما چیزی که مهمتر می‌باشد این است که نقش فعالی در آن شبکه مخاطبان داشته باشید و در فیدهای لینکدین مخاطبان تان به گونه ای ظاهر شوید که ارزش و توجه بیشتری را از جانب آن‌ها برای شما ایجاد کند. به اشتراک گذاری محتواهای مرتبط با شبکه مخاطبان تان یکی از در دسترس ترین و آسان‌ترین راه های انجام این کار است. برای شروع شما می توانید با بررسی و در نظر گرفتن محتواهای موجود در فید لینکدین خود و به اشتراک گذاری محتواهایی که واقعاً برایتان جالب به نظر می رسند و با دیدگاه و تخصص شما مطابقت دارند، به جلب توجه مخاطبان خود بپردازید و پویایی تان را نشان دهید.

۱۷. نظرات خودتان را راجع به محتواهای موجود در لینکدین اعلام کنید.

اشتراک گذاری محتواها و مطالب عالی است اما این فقط نقطه شروع به کار شما است. وقتی نظراتی را در اشتراک‌گذاری‌های خود بیان کرده و اضافه می‌کنید، به خود و جایگاه تان در فید اهمیت بیشتری داده و شروع می‌کنید به بیان اینکه چرا فکر می‌کنید این قطعه و تکه خاص از محتوا مهم و جالب توجه است. همچنین استفاده از نظرات کامل و به خوبی بیان شده، شما را قادر می سازند تا طیف وسیع تری از محتواهای مرتبط را به اشتراک بگذارید. گاهی اوقات ممکن است شما با یک دیدگاه موافق نباشید اما همچنان آن را برای استفاده به عنوان یک مثال و نقطه‌ای برای شروع پیشرفت خود جالب بدانید زیرا چنین نظراتی می‌توانند دیدگاه مورد نظر شما را به خوبی بیان کرده و شروع به ایجاد نظرات و رهبری افکار موجود در ذهن شما بکنند. با توجه به تجربیات افراد در لینکدین، به احتمال زیاد چنین نظراتی، توجه و علاقه افراد را به شما به شکلی چشمگیر جلب کرده و سپس شانس دیده شدن پروفایل شما را هم در پی آن افزایش می دهد. وقتی نظر خود را راجع به چیزی می نویسید، حواستان به این موضوع باشد و مطمئن شوید که درباره چیزی می گویید و صحبت می‌کنید که دوست دارید مردم با شما در آن رابطه صحبت کرده و ارتباط برقرار کنند.

۱۸. اینفلوئنسرهای مرتبط با صنعت و حرفه خود را دنبال کنید.

دنبال کردن اینفلوئنسرهای مرتبط در لینکدین به قرار گیری و ظاهر شدن طیف وسیعی از محتواهای جالب در فید شما که فکر می‌کنید ارزش افزاینده ای دارند کمک می‌کند و شما می‌توانید در صورت کاربردی و مرتبط بودن این محتواها، آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین به افزودن محتواهای جالب به پروفایل لینکدین شما کمک کرده و میزان علاقه شما را به کاری که انجام می دهید نشان می دهد.

۱۹. تبدیل به یک وکیل مدافع کارمند شوید.

پلتفرم LinkedIn Elevate (ارتقادهنده لینکدین) برای کمک به کسب‌وکارها برای راه‌اندازی و مدیریت برنامه‌های حمایت از کارکنان است و بینش‌های جالبی را در مورد تأثیر اشتراک‌گذاری کارمندان برای آن دسته از کسانی که این اشتراک‌گذاری را انجام می‌دهند، ایجاد کرده و فراهم می‌کند. در واقع، ۸۶ درصد از حامیان کارمندان می گویند که به اشتراک گذاری محتوا به منظور ارتقای کسب و کارشان، نه تنها بر موقعیت آن کسب و کار تأثیری مثبت داشته بلکه باعث پیشرفت جایگاه آنها در حرفه کاریشان هم شده است. اگر کسب‌وکار شما از پلتفرم Elevate لینکدین استفاده می‌کند، پس حال یک راه عالی برای ایفای نقش فعال‌تر در انتشار محتواهای مخصوص به برندتان در دسترس دارید. اگر اینطور نیست، پس وقت آن رسیده که با همکاران خود تماس گرفته و بپرسید چه کسی محتوایی را تولید می کند که ارزش اشتراک گذاری در لینکدین را داشته و با حرفه شما هم مرتبط است.

۲۰. محتواهایی نسبتاً طولانی را منتشر کرده و از آن‌ها برای شروع گفتگو استفاده کنید.

هر چه محتواهای بیشتری را به اشتراک گذاشته و در مورد آن‌ها نظر دهید، باعث هرچه بیشتر دیده شدن پروفایل و تخصص خود و همچنین بهبود جایگاه اعتبار فکری خود در لینکدین می‌شوید. انتشار پست های نسبتاً طولانی و ارزشمند گام بعدی عقلانی در مسیر رسیدن به این هدف است. بهترین نقطه شروع در این راه، نظارت بر پاسخ‌هایی است که در پی نوشتن نظرات و انجام اشتراک‌گذاری‌های خود در لینکدین دریافت می‌کنید. آیا موضوعات و دیدگاه های خاصی وجود دارند که به نظر می رسد برای مخاطبان شما جالب بوده و باعث جلب توجه هرچه بیشتر آنها شده است؟ آیا نظراتی وجود دارند که آن‌ها را در محتوایی به اشتراک گذاشته و حال فکر می کنید که می توانستید آن‌ها را در قالب یک پست استفاده کرده و منتشر کنید؟ تکامل رهبری فکری شما و افکار رهبرانه تان به این شکل، پروفایل شما را هرچه واقعی تر نگه داشته – و شما را درگیر مسائلی می کند که مخاطبان تان اغلب به آن‌ها مشتاقند و درباره اشان صحبت می کنند. برای شروع مکالمات جدید و پیدا کردن مخاطبانی مرتبط در پی انتشار پست های نسبتاً طولانی خود آماده باشید. مراقب نظرات نوشته شده در پست خود بوده و آماده پاسخگویی هرچه سریعتر باشید.

20 گام در جهت بهبود پروفایل لینکدین

برای اینکه پروفایل لینکدین شما با بازدهی هرچه بیشتر و بهتر کار کند، نیازی نیست هزینه‌های سنگین کرده و یا وقت شما را برای ساعت‌ها بگیرد. سعی کنید با این ایده ها کار کرده و از آنها یکی پس از دیگری به ترتیبی که گفته شده استفاده کنید آنگاه متوجه خواهید شد که می توانید به سرعت پیشرفت کنید، حتی اگر فقط چند دقیقه از تایم استراحت خود در ناهار یا عصر را به آن اختصاص دهید. هنگامی که از نتایج مثبت و مزایای کامل پروفایل لینکدین خود بهره‌مند شدید، بسیار شگفت زده شده و تعجب خواهید کرد که این برنامه چه تفاوت‌ها و تأثیرات بزرگی را می تواند برای شما و کسب و کارتان ایجاد کند. پس ۲۰۲۳ را به سالی تبدیل کنید که تمام اینها اتفاق می افتد!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + چهارده =